Sunday, July 6, 2008

anak oh anak #14

the boys kan dah ada kereta remote control yang baru kan..so diorang pun excited bermain benda alah itu lately ni...sedang aku baring2, diorang sibuk main keter tu. tapi sambil tu aku tetap la memasang telinga mendengar perbualan mereka. aku dengar si kecik terjerit-jerit mon tepi la mon!, mon koner kiri mon!, mon koner kanan mon!...aku pun mcm pelik. lalu bangun.
siapa mon tu yish?
kereta baby mummy - kata dia
aku blur dan tanya lagi - haaa???
kereta baby ni nama dia MON la - dia menjerit kecil
laaaa...kereta control pun diberi nama, dan aku tak mau tanya MON utk apa kerana aku macam sudah tau apa nama penuh MON tu :P
aku pegi mandi. sesiap. kedengaran si abang pulak menjerit-jerit...tepi DING!...langgar MON tu DING!...koner kiri DING!
ahh sudah kata hati aku. si abang pun dah menamakan kereta beliau. panggil DING pulak tu.
sapa2 mau tau apa nama penuh si MON dan si DING tu? hehehe

2 comments:

Ayu Hasman said...

mon- montel
ding - keding
i used to pgl my fren emon.stand for eee montel nye..hahaha :P

Sweety Cutielady said...

pepandai je ayu... betul ke shila?? Mon = Montel and ding = Keding?? Pls enlighten.. :)