Monday, February 2, 2009

lagu untuk hari ini (versi hari khamis minggu lepas)

ini update delayed telecast :)...tak paham? tak paham sudah! hehehe

sejak rescheduling of operation hours utk plant ni, time aku breakfast dekat kantin menjadi sunyi. tak de suara makcik2, kakak2, aci2, nepal2, myanmar2 sebuk berebut ambik makanan dan berborak sambil makan.

sarapan nasik goreng sama milo ais memang ngam sungguh. sambil tu budak kantin bukak radio chanel ke Sinar.fm set ke abang jem dan kak engku membebel. tak lama lepas itu kedengaran satu lagu yang memang aku ingat sangat masa aku kecik2 dulu.

kata lagu tu :

jangan segan2 kalau sudah berkenan
jangan segan2 kalau sudah berkenan
cepat2 kirim kan lah hai wakilmu meminangnya
takut nanti dia akan tergoda kepada....orang lain

jangan segan2 kalau sudah berkenan
jangan segan2 kalau sudah berkenan

hah! ini apa pasal masa aku drive pun aku boleh nyanyi ikut lirik lagu ni nih?

yang amazing nya, aku boleh taip lirik ni masa aku buat new posting ni. serius aku tak gugel lirik weih. giler ke haper ni? camne otak aku boleh auto into lagu ni?

cuba jawab!

17 comments:

Kikuri-hime said...

Ni namenye sub-conscious memory, kan? Benda yg ada kat memory kita. Dan kita tak sedar dia ada sampai ada sesuatu yg triggers memory tu...

Pergh! Saintificnyeee... HAHAHAH!

Anonymous said...

Siapa yg sis dok berkenan time kekecik dulu? Haha! :P

yoshz said...

dulu aku sedar2 je tah camne hapal lagu feminin. tak sangka betul

saat omar said...

Zaleha Hamid rock!!

mrblind said...

kena la dengan jiwa lu tuh..maknanya lu dah tua la tuh..hahaha

l.i.f.e said...

kikuri - hahaha..cikgu mmg gini kan? mesti beri penerangan panjang lebar. neway, thanks :))

popo - haihhh...its a song la syg. my ayah selalu sgt suka dgr dulu. so auto ada dlm my head :P

yoshz - waaaahhhhh :))...lagu angin bayu kah?

saat - ko juga rock! aku tak kata pun sapa nyanyi lagu ni, tp ko tau eh :))

@tune® said...

usia melambangkan keretroaan...

k.e.r.i. said...

hati klasik.
macam tu la kak.

.farah. said...

dah berkenan kat blog la tu.haha.
pasni update banyak2. :)

tasekM said...

cuba nyanyi sikit lagu aku nak yg besar-besar... ke hape ke... aku syak ko dah hafal tu. hahaha...



.

Cik-Gie said...

lagu ape tu kak shila? mcm xtau je ;)

KARKADEWA said...

ah..
gua dah start terikut2 nih...

apek terror said...

nie lagu pinang belah dua eh...

Rajuna said...

bela hantu raya?

alif-mikail said...

ni kira tahap hafal masa dlm tidak sedar..
sedar...
sedar...

Sweety Cutielady said...

shilaaa.. me pun dah melekat terlekat lagu Zaleha Hamid ni kat pala otak hahaha..

Diana Ishak said...

ko memang retro...lagu saper ni?