Wednesday, December 10, 2008

karangan tentang saya berjalan - jalan bersama mummy dan daddy saya

nama saya mohamad firdaus danish hazimi. ini cerita saya sebelum hari raya raya.

ini karangan saya tentang saya berjalan - jalan bersama mummy dan daddy saya ke the gardens & mid valley shopping centre. abang saya tak ada sebab dia masih tak mahu balik, seronok di johor katanya.

uncle2, aunty2, kakak2 dan abang2, tengok saja lah gambar saya ni ye.


*saya mahu bola purple tu nak bawak pulang, tapi mummy kata tak boleh ambik pulak*


* bola ni pun saya nak bawak balik juga, tapi siapa mahu angkatkan?. kat depan tu dah ada pakcik muka garang ada misai lentik jaga bola ni. mummy kata orang tu keje polis *

* owhhhhhh, cookies n cream punya flavour memang besttttttt *


* ini mummy dengan daddy punya. mummy kata nak tunggu kakak ayu lambat sangat *

* apa ingat uncle yoshz saja ke ada panda? saya dapat yang BESAR punya lah! *

* nota kelip2 - mummy saya tengah rindu abang saya. dia tak sabar2 nak tunggu abang saya balik dari johor dari jumaat ni. mungkin nanti kami pergi jalan2. nanti saya buat karangan nya ye

24 comments:

Denanz ... said...

aahhh ... melelleh la pulak nengok icecream tu ...

k.e.r.i. said...

dasyat ni.

mak ngan anak berkongsi blog.

laki cikgu kimia said...

al comey nyer pdauih..

Rajuna said...

yosh mesti menggigil bila tengok gambar panda itu.

Hajime said...

eh?
name nye seperti name saye...
cume ditambah i diblakangnye...

Anonymous said...

Eh pandainya adik taip karangan! Amat bijak! Boleh dapat A*. :D

.farah. said...

haha comel.lu dah rindu dengan si abang ke kak? hehe.

@tune® said...

eh...byknye bola...lenkali kalau nk amek jer...

btw...jgn pgl i kakak ok..kite sebaye...

l.i.f.e said...

bro nan - apa lagi, gegas ler bawak angkatan pegi :))

keri - hahaha...advance kata

crithink - apa yg comel? panda tu ke? :P

juna - kalau dia jumpa mesti dia ajak panda tu bergurau manja sambil golek2 tu kan

hajime - owhh yeah? boleh geng? :D

popo - kalau tulis, payah sikit. tulisan buruk :))

farah - ahah...amat rindu. tp dia duk bergembira je kat sana

atune - amek je? nanti mummy kena tangkap pulak. biar betul kita sebaya. tipu lah kakak ni :))

tasekM said...

elok je anak kamu amik gambor kan? anak aku? mcm mr bean. haih~


.

mrblind said...

gua suggest lu buat satu blog untuk anak lu..lifejunior.blogspot.com

Kikuri-hime said...

Seronoknyee jadik budak2.... jeles... bole happy2! Bole ber'panda-panad'!

Darkkadabra said...

gua second

Rahimin Idris said...

ah, dalam sarung panda tu memang Yoshz. dia buat part time!

Antusabun said...

Aiskrim dadd n mummy tu buat gua terliur sesangat ni. kat mana boleh dapat?

Wardrobe kita said...

Hahhaa..Yoshz buat keje part time.x leh blah..sokong bang Min..

*Anak akak dua2 laki eh??hemm..dikelilingi lelaki la hidup akak ni ya??

l.i.f.e said...

tasek - owhhh ada ketikanya elok. ada ketikanya memang macam entah haper2. geram aku

encik buta - ahh kamu pun kena buat utk junior jugak kalau gitu.

kikuri - yeah. mereka memang nak berseronok saja

dark - erk, apa yg second? mana firstnya?

min - hahaha...kamu sungguh mengetahui ye?

antusabun - itu di haagen dazs. ada dimana-mana shopping complex yg besar spt klcc, midvalley, sunway etc

qaseh - min memang gitu. semua dia siasat.
yeap, full of men and boys dikeliling akak :D

Anonymous said...

mengingatkan aku kat zaman kanak-kanak aku. hehehe.

182 said...

uhuhu..
aku nak eskrim tu..

kecik said...

walaweyh..
panda itu kot bawak balik best ouh!

Danielle_Corleone said...

Lama gua tak singgah. byk hal masa depan skang ni. hahaha.

artsoul said...

comnination yg bagus..:)

yoshz said...

uncle punya panda lagi besstt. panda uncle panda betul. dia boleh berak.

l.i.f.e said...

shahril - kekecik dulu mama kamu layan kamu gini jugak eh?

182 - sila ke haagen dasz ye :D

kecik - takmo...payah nak jaga tu :))

nel - ye lah. semoga cerah masa depan

artsoul - hehe..thanks singgah

yoshz - elleh...yg ni siap boleh kencing berdiri tau tak uncle yoshz :))