Friday, December 5, 2008

tabiat membaca yang mungkin boleh membawa mudarat kepada rahang & sendi2 muka

iyer! aku tak tipu, aku masih lagi busy macam labah-labah bak kata si yoshz.

tapi aku sempat curi masa baca buku.

macam biasa aku selalunya baca beberapa muka surat terakhir dulu. aku mula dengan muka kusyuk, kemudian kejap2 aku kerut dahi, kejap2 aku sengih, kejap2 aku senyum simpul. beberapa ayat terakhir bikin aku gelak terbahak!

cilaker ah pipiyapong ni!!!!

korang pergi order buku ni cepat!

aku yang tengah tension2 ni pun boleh relax sikit. serius ni!



16 comments:

apek terror said...

uish sendi gua semua on high performance tiada masalh untuk ini....hehe...

yoshz said...

siut. punye ramai rekemen buku ni. aku pun dah terbeli.

laki cikgu kimia said...

yakin buku ini amat femes.. belum sempat beli.. mommy cerita la cerita la!

Kikuri-hime said...

How I wish I had the time.... maybe Jan 09 nanti kut... Thanx for the heads up!

kecik said...

eh.mane nak cari buku ni?

Anonymous said...

buku ini cerita pasal apa?

l.i.f.e said...

apek - ellehhhhh...kamu ni kerek manjang la

yoshz - so camne? dah baca?

crithink - tak kuasa! mom is busy. bluwekkk

kikuri - tak abis menanda lagi ke?

kecik - pi blog sindiket soljah tu. tak pun kat blog pipiyapong tu ada iklan dia

shahril - hhmmm, macam lah kamu tak tahu

@tune® said...

akak lahir songsang ke?bace buku dr belakang?

@tune

tasekM said...

ramai pulak yg post n3 pasal si romlah nih.

psstt... aku blom katam lg sebenaunya.. he he.

nnti bulih jumpa di MASKARA ye.




.

l.i.f.e said...

atune - hahaha..entah la, tapi mmg gitu pun slalunya. aku tulis huruf O dgn nombor kosong pun dari kanan ke kiri, tak mcm org lain dari kiri ke kanan :P

tasek - aku pun belum, sebab aku mula dari bab last dulu nampak cam dah abis lah, tu yg mula ngan citer si pipi dulu.
maskara? owhh bulih2 kalau aku rajin untuk pegi la :D

Al Hadi said...

dah beli, belum baca. ada masa kang aku baca la. sibuk main force unleashed :P

Darab Dua said...

lu potostet utk gua 1 kopi amcam?
kan gua blanja teh tarik
heh!

ijan said...

kalo dah abis bc bole bg aku pinjam x. hihi...

Rahimin Idris said...

aku dah habis baca. ingat nak hantar juga cerpen masa mula2 buka sayembara dulu. tak dan nak study k8 plak.

.farah. said...

haha.gau nk beli kak.tapi lu belikan bole.ehehe..

l.i.f.e said...

kejar masa - haihhh..main game mcm kiddies!

x2 - buleh, aku charge ko 30 inggit. amacam?

sultan - isks...udah ada sapa entah buat iklan, buku ini jangan diberi pinjam kat sapa2. gerenti tak dipulangkan nanti!

min - owhhh aku tak dapat beli pun k8 tu.

farah - bolehhhhhh...lepas tu akak suruh ko bayar akak 44 inggit. dabel charge. amacam? deal? :P