Thursday, January 28, 2010

kut ye pun agak2 lah...

tadi aku drive nak balik dari kl.

dari belakang ada satu proton gen-2 tak menyempat-nyempat nak overtake. gelojoh sungguh

aku pandang cermin (apa dah panggil cermin yg tgk belakang tu?, time2 nak bercerita ni lah boleh lupa pulak)

owwhhhh patut lah gelojoh. aku ketawa sorang2 kat dalam kereta.

logo kereta proton tu dia tukor.


kepada

tak agak2 kan?

setakat tukor logo je ke dik? ngapa kereta kamu tu tak boleh lompat baris ke, transform jd jet ke, masuk dalam tanah tau2 timbul kat depan mcm kat iklan tivi tu ke....

haper ko ingat gen-2 boleh tukor jadi autobot ke decepticon ke optimus prime ke bumblebee ke haper tu semua dik oiiiii. mimpi lerrrr

hahaha (kalau gelak stail tukartiub mcm tak sesuai je)

4 comments:

182 said...

cermin pandang belakang.

tasekM said...

aku punya syak dia nk terberak la yang....


.

laki cikgu kimia said...

idea gua sama plak dengan tasekM.

k.e.r.i. said...

kesian gen 2 tersebut mengalami kekeliruan identiti.