Wednesday, November 19, 2008

baru satu hari aku sudah rindu giler, inikan pulak empat minggu. hishhhhhhh

:P two entries in a day? kata busy? ngeeee

aku masih tetap busy sebenarnya ni. tapi aku mahu menyatakan di sini bahawa aku rindu amat sama budak bijak besar.

sekolah sudah mula bercuti kan. semalam dia mengikut sedara balik johor. sebelum mereka bergerak dia beritahu mahu duduk di johor selama 4 minggu. haihhhhh...aku sebak ni.

tadi aku telefon.

aku - bila agaknya nak balik sini. mummy rindu la kalau lama2
dia - allaaaa mummy ni. abang kan baru je satu hari kat sini
aku - ye lah, agaknya rasa macam nak balik bila
dia - macam abang cakap semalam lah. nak duduk sini 4 minggu. *dia gelak*
aku - lamanyaaaa *aku sebak*
dia - dah eh mummy. abang nak main dgn abg wan ni
aku - ye lah, ye lah *aku dah nak nangis*
dia - bye mummy

aku mahu pulang. bergurau senda sama si budak bijak kecik @ tenonet pulak.


suka betul kalau nak diambik gambar buat gaya yg entah apa2

*nota kelip2 - musim cuti sekolah ni lah musim ofis aku ni nak busy melampau. mana aku nak cari free time utk bawak diorang jalan2 pun tak tau lah. if only i could be my own boss, kan best!

14 comments:

Kikuri-hime said...

Sedihnyaaa... Now I know why my parents tak kasik i duk kampung lelama masa kecik dulu...

Maybe alasannya sama dgn u or maybe diorng taknak aku jahanamkan umah atuk masa tu. I masa kecik adalah makhlukh perosak... heheheh!

Anyway, be strong... this too shall pass...

@tune® said...

gonna miss em toooooooooo..
eh salah anak...
anak akak eh..
tumpang na..maseh...

Anonymous said...

teringat zaman aku kecik-kecik, memang suka balik and stay lama kat kampung. tapi sekarang, tak boleh lama-lama. nanti rindu kl. hehe

laki cikgu kimia said...

mummy sabar ea.. saye tau rase itu.. betul..

theblabber said...

if only la kann...??

l.i.f.e said...

kikuri - mainly because parents tak nak rasa rindu. owhh btw, i pun suka balik kg dulu2. enjoying the kampung life & activities

atune - hehehe...ye lah tumpang :))

shahril - dah besar memang lah. kalau boleh nak memerap kat rumah je

crithink - tau? berdasarkan pengalaman kamu yg jauh dari parents?

miezi - tu lah tu. berangan tak habis2 :P

apek terror said...

ade anak mmg asyik rindu ker?

John Doe said...

kasi telepon hari-hari la sis..

mrblind said...

baru satu hari..hahahha..kesian kat lu wei..hahahah...

Rembo said...

hmmm...biasanya budak kecik yg bergaya depan camera mmg bijak.
*tengok gambo sendiri time kecik2

182 said...

empat minggu takder, itu bukan ker syurga?

Aku said...

Errr...takder anak tapi rindu anak jugak boleh? hehehe

l.i.f.e said...

apek - yeap! confirm!

john doe - hahaha...dia marah! dia kata jgn la asik telepon je. kacau dia nak main2

encik buta - kena kat kamu baru kamu tau apa rasa anak kena bawak lari. pffftttt

rambo - hahaha! perasan!

182 - itu kalau mak bapaknya tak sudah2 nak berkepit je memanglah! :-j

nim - hehehe..u mengada ah! :))

.farah. said...

hehe dorg memang suka berjalan smpai tak ingt mak bapak.mcm anak buah gua kak, dh 1week kt umah gua,siap xnk balik.sronok lepak umah nenek katanya.haha.kakak gua boring je dengor.