Wednesday, November 5, 2008

iyerlah saya turut perintah! ini update pantas!

heh! aku tengah ada audit ni. sibuk di celah2 kertas yang last minute aku kena update. kejap tadi aku dah ngadap encik auditor. aku auta je ke dia, tak kisah. dah jadi kawan pun.

in between aku sempat lagi jengah blog orang, tinggal komen sikit. sekali sudah kena sound pulak suruh aku update ini blog. si endy jambi darat pun tag aku sekali lagi! suka betul budak ni hantar santau tag ni. nanti2 lah akak buat ye!

ambik ni! gambar asam kecut yg si receptionist ni letak dalam conference room. aku rembat beberapa ketul. dengan kit kat sekali. hehehe


14 comments:

Cik-Gie said...

kak, jangan makan asam kecut banyak2. nanti cepat tua.
;))

mrblind said...

nampak biji mata je..haram j betul..

oyett said...

asam kecut yg berkedut...sodap tuh

saat omar said...

eleh nak cover muka konon...kasi ah tunjuk full face Shila hehe

WorkingMama said...

besar nye asam..

laki cikgu kimia said...

hoih cheating!

alif-mikail said...

mana satu kak life ni?

yang asam kecut tu ke.. yang belakang tu.. ahahhahah

kreatif! kreatif.. kenapa koi tak terfikir macam ni!

Sweety Cutielady said...

TAHNIAH!! apdate yg terpantas dari anda.

l.i.f.e said...

cikgie - hehe..tapi memang tak beli pun asam. kalau yg free je akak makan :P

encik buta - hahaha..katanya licik! :))

oyett - ye sedap sebab FREE...hahaha

saat - ok nanti aku buat entry full face. ko tunggu ok! :-w

farah sr - tu lah pasal akak rembat. cam jakun tengok asam besar gitu. hehehe

crithink - laaaa cheating apanya. takde org tag pun. aku letak gambo asam tu je dik oiii :P

alif - tu belum kamu dengar camne aku mengkreatifkan diri mengauta encik auditor tu. harus dpt pangkat dato'

ct - hahahaha. ada hadiah tak ni cik kak? :))

arsaili said...

salam kenal..wahh cam pirate d carribean jer..ahaha...

fadzil hafiz said...

asam kecut?mcm mana rase die?gua mmg x penah makan beb....

@tune® said...

ikhlas ke x tagkap gambar tuh?

apek terror said...

eh asam kecut ker tu??? bukan la tu lu tipu nie...

l.i.f.e said...

arsaili - hehehe..ye lah tu..pirate pompuan...but i heart joni dep :X
btw, salam kenal juga

padel - yg tu rasa cam prune kecut tu...lebih kurang la

atune - hehehe, kamu memahami! :))

apek - ye lah...yg mcm prune tu...hishhhh kat sini pun ko nak byk songel jugak lagi eh