Thursday, November 6, 2008

sessi mengeratkan silaturrahim lagi, tapi jangan la korang percaya bulat2 menda aku taip ni. bak kata raja lawak tu "lu pikirlah sendiri". boleh kan?

macam biasa, budak endy ni agaknya dah letak aku dalam feveret list dia kalau time dia nak menyantau tag ni. aku buat lah. lagi pun mata tak bleh lelap. paksa pun tak jadi. ambik ni!

1. What are you wearing?
~ t-shirt plain kaler hijau dgn seluar tidur. dah kata nak tidur
2. What did you do last night?
~ last nite? membuta la, apa lagi
3. Favorite Memory with significant other?
~ lempar bola salji padu kena kepala dia. amacam? ada pening tak gamaknya :))
4. Last gift received?
~ telefon. kendian pulangkan semula tukar dgn tepon murah sbb aku prone to loosing a phone. pembaziran!
5. Describe the last picture you were in?
~ tu gambar dalam entry yg sebelum ni. dengan asam kecut! hahaha
6. Last thing you ate?
~ nasi + ayam percik dekat ayamas (aku benci tgk kedai gini pun serve taugeh!). rasa nak menyumpah je
7. Last thing you drank?
~ air masak jap tadi
8. What kind of underwear are you wearing?
~ aku baru tau rupanya boxer amat menyamankan. hahaha
9. What was your best vacation?
~ lama gak dah tak pegi cuti2 ni. tp trip to france mmg dlm kenangan. payah giler nak dapat lagi tu
10. What are you most looking forward to in the next vacation?
~ kalau la boleh pegi cuti tak payah bawak beg kan best
11. What is happening around you?
~ apa korang ingat malam2 ni ada org buat gig ke sini. semua org tidur la!
12. What is your shoe size?
~ kadang2 6, kadang2 7
13. Last event you dressed up for?
~ hari2 kena dressed up pi keje kan? takkan nak bedal pakai short n shirt je
14. What is the most cheap thing you bought?
~ cheapest? hah! aku beli guna air liur je. campur dgn buat muka kesian. dapat free. tak caya? cubalah!
15. What is the most expensive thing you have on right now?
~ My sons. Priceless!
16. What is your favorite smell?
~ aku still suka escape by ck. cakap lah bau dah lapuk ke, old skul ke, tak best ke, aku tak peduli! kalau on guys, aku suka JPG le' male....dari jauh aku dah cam bau tu
17. Is there something you really want to buy right now?
~ hoh! serius ni korang nak tengok list? panjanggggggggggggggggggggggggggg giler beb! :))
18. What are your nicknames?
~ aku tak de nick names. org panggil aku nama aku yg betul je most of the times
19. What are your plans for today?
~ kejap lagi mau pergi tidur!
20. Describe your friendster picture.
~ aku ada frester, tapi aku tak ingat camne nak bukak! (lupa id n password la tu!)
21. Describe your myspace picture.
~ gamba bunga yang aku snap kat cameron. lawa seyh bunga tu
22. Describe your facebook picture.
~ ibu comel tercinta kepada 2 jejaka yang tampan & bijaksana. *sila muntah*
23. What did you do last weekend?
~ jalan2 dengan kanak2 bijak, tengok high school musical, beli peralatan melukis, kemudian melukis sepanjang hari. ada org mau bid for the art? :P
24. Favorite brand of clothes?
~ brand uniform kerja...boleh?
25. What is your ringtone?
~ just my imagination by kakak delores itu kumpulan beri warna kren (ada ah ini kaler?)

macam biasa, aku takmo tag sesapa. tapi anda2 yg dlm list kat tepi blog dialu-alukan untuk membuatnya. sila lah rajin2 kan jari jemari runcing anda tu ye!

hoh! sudah! penat seyh menaip entry ada unsur2 paksaan ni. :P

17 comments:

Si Jambi Darat said...

hehehe..tq kak l.i.f.e. Terasa muda bila panggil akak!

poyotito said...

gua syak lukisan lu mesti huduh



haha

alif-mikail said...

boxer???

(err.. yang lain2 tak baca.. ahahhahahaa)

mrblind said...

baru lu tahu boxer best..lawas..senang nak angin masuk dan keluar..hahaha..

kecik said...

ah! kecik kene tag? hadoii la...
postpone ek? tag inche sultan yg dibenci org kampung tu pon kecik x wat g.haha

tasekM said...

lu bohong. selain dr tidur, ada menda lain lu buat kan...

ha ha.

:p~~~~



.

Sweety Cutielady said...

akak tak kose nak buat.. hahahaaa..

boxer?? really? soothing gitu eh? mcm berangin je gitu is it?

Rahimin Idris said...

aku tak larat dah layan tag ni. copy n paste akak punye bley?

Rembo said...

just my imagination eh? cool ni lagu ni.

laki cikgu kimia said...

walawey.. boxer?

yoshz said...

mari lah kita menamatkan budaya tag mcm ni.

l.i.f.e said...

endy - hahaha...lantak kamu lah. tapi org tua kena hormat tahu! ok, sila jalan tunduk depan aku cepat!

poyo - heh! lawa giler weih...nanti aku buat posting. ko bid lah eh :))

alif - hahaha..caya?

kecik - tag rambang je tu. kalu takmo buat tak pe :P

saat - apa? apa? *cubit kang*

tasek - ah'ah la ada. aku kentut dlm blanket! hahaha

ct - ah'ah...pegi la try (pesal semua caya ni?)

min - itu betul2 licik! :))

rambo - yeah kewllll...*lagi kewl kalau aku reti main gitar lagu ni*

crithink - ah! anda juga? :))

laki cikgu kimia said...

entah.. aku terlalu mudah percaya akhir2 ini.. *tapi boxer=independent day..betol..

@tune® said...

dedikasi akak jawab tag nih...
tabah tol!

apek terror said...

high school musical nie nak tanye bape umo nie ahah...

ijan said...

huh... aku pun minat banget kat delores tu. xde2. aku dah chop dia dl...

l.i.f.e said...

yoshz - camne nak tamat, ada je yg menyantau..pffttt

crithink - haha...independent lah sangat! tp boxing day best

atune - haihhh...malas nak utang2 :P

apek - pesal? tak boleh kah?

sultan - lerrrr...kalau boleh chop, lama dah aku ingat dia tak bleh nyanyi di khalayak ramai pun. bluwekkk