Wednesday, April 23, 2008

motorsikal

im gonna be having an audit in a while (u know, the so called quality management system process yang never ending)...but heck, still got time to put down some notes in here...
i ride a motosikal to work today :)) hahahaha...the last time i did similar thing was like donkey years ago (more than 10 yrs la tak silap), that time used my bro's RXZ :P...tapi this time guna motor kapcai je lah...my husband's honda wave....the reason why i used the bike...hhmmm, apa lagi...itu org bernama suami kena guna kereta lah...dah lah hari baru lepas hujan...akak ni dgn kereknya takmo used windbreaker or jacket....jakun...kunun nak rasa the cool sweet morning breeze...hah..amik ko...asal jumpa lopak air je kena angkat kaki.....dah ah berbaju kurung pink hari ni :))
the best thing is, pulas throttle macam nak abis dah..rasa macam laju giler dah motor ni...tapi sekali tengok meter, huh! baru 60km/hr....haihhh...no wonder wat took me normally 20mins, hari ni took me almost 40mins to reach the office :P
dammmm my fingers, hands and shoulders semua cramp and stiff once i reached the office...once i sit in my room, switch on air cond...tu dia..keluar small dots on my baju n tudung :((....ni mesti air percik ah ni masa ride motosikal tadi...
alas, i've reached the office safe n sound...please pray for my safety for the 'on the way back' nya journey plak
chow...auditor dah jengah muka

No comments: