Saturday, April 26, 2008

spring cleaning

huihhhh (lap dahi)...spent half of my nite doing spring cleaning (of my email boxes)..tak keje ah nak kemas rumah memalam :D
yang aku delete :
1. loteri - loteri yang dimenangi...totalnya dah sampai 13 figures...that would be billion rite? out of 200plus emails...more than 160 adalah kemenangan loteri...darnnnn if only the money is real
2. jemputan - jemputan utk join ntah apa apa groups lagik - contohnya yang tidak aku hiraukan dan terus delete ialah zebo, jhoos, hoverspot, pagii, facebox (bukan facebook?) dan tubely...ada satu lagi tak ingat pe nama ntah..tp ada mcm tree tree la nama dia...i didnt know that theres so many of them on the net...semak!
3. forwarded emails yang entah apa-apa...video ida nerina pun ada! bongok punya orang..sesuka ati ko je forward kat email yg aku guna utk ym...dah ah aku tgk mailbox ni 6 bulan sekali je...dah..syhuh from my life!
selain dari mendelete, aku gak dah join tagged dan friendster...sebabnya? telampau banyak request asking me to join those thing...n it came from dear friends yg kat YM...demi kamu kamu, aku rela register menatang tu...tapi tolonglah..jangan peningkan kepala aku macam mereka - mereka peningkan kepala aku kat Facebook...itu juga semak!
dah...penat..satu hari sampai 4 entry..bukan ada ramai orang pun yang baca :P
have a gud weekend pipel...luvs :X

1 comment:

Anonymous said...

Sis Shila! Me be your no. 1 reader ok? Hehe. Me baca! Jgn tak update tau! Muahz! :-*

Cuma kan word verification neh sket punya irritating nak kumen pun susah. *blukez*