Wednesday, October 29, 2008

sessi ramah tamah memang baik, tapi yang ini memang ada sedikit unsur2 mahu macam "rasa kenal" dan "say hi" bila terserempak di jalanan. betul bukan?


1.Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3. Post that picture with NO editing.
4. Post these instruction with your picture.
5. Tag 10 people to do this.


si budak jambi ni memang takde kerja tau. aku dah nampak menda jadah tag ni malam tadi. tapi aku biar je. tak keje dek aku nak berposing memalam buta tu kat rumah. lain jadinya karang. tapi ni aku tengok beliau sudah tinggalkan notes dekat shoutbox tentang perihal aku sudah di tag itu. makanya, nah lah ambik. jumpa mana2 say hi lah ye :P



sekarang, siapa mahu kena tag? aku tak mahu pilih2. nanti macam pilih kasih lah pulak. para jelitawan dalam makhluk Tuhan paling seksi dan para lelaki - lelaki keberet (anda semua baik sebenarnya) kat list tepi tu, anda semua dialu-alukan untuk membuatnya.

SELAMAT MENCUBA!

21 comments:

@tune® said...

ini spontaneous tag nih...gile ah...

nape tup muke pakai tgn jer?[akai purdah ler..napak alim sket kn?

mrblind said...

ceh..ambik gambar camtu..baik pakai purdah..nampak biji mata je..

ijan said...

laa... apasal tunjuk sume muka tu...

aku punye kamera kena serangan kulat la plak ni. huhu...

l.i.f.e said...

atune - dah katanya tak boleh tukar baju pelbagai, guna je lah apa yg ada. :P

encik buta - purdah? kat ofis ni takde. kalau pakai telekung jadi lain pulak kang

sultan - haihhh...mata kamu ada sinaran gamma boleh tembus tangan aku tu ye?

Kikuri-hime said...

Saya rasa, kalau saya terserempak dengan tangan tu kat memana... insyaallah saya kenal. I'll say hi...

Cybernetics Mind said...

emmm....ada gaya cam "Pendekar Mato Satu"....ekekekeke

*larikkssssss kwat2

laki cikgu kimia said...

hoih cheating! hahaha.. aku yg suka menyorok? sukati ko je ek? ihihih

Ojie said...

sis, mulai dari skrg aku nk cuba ingat mata kamu tuh..pasni aku nak usha mata2 sesapa je yg aku terserempak..aku rasa aku blh kenal dari bentuk mata mu itu..
waaaaaa poyos je bunyik dia kan..huhu

.farah. said...

hahaha..cantit la lu kak.. :)

l.i.f.e said...

kikuri - hahaha...maunya gitu aku kena berjalan sambil menutup muka saja

CM - haihhhh...awak tak payah le lari. awak dah penah tengok saya masa saya muda belia lagi kan. dah naik jelak pun kan? bluwekkkk

crithink - habis, dah katanya instantaneously. itu je lah boleh :D

ojie - hahaha...ok ok, nanti kalau nampak memana kita date terus eh. hehehe

farah - ah kamu! mengada eh...dah tgk pun kat ym kan. sama je tu

Darab Dua said...

bahaya benar pesen tag letak gambau ni. boleh gigil dibuatnya.
hahaha~

tasekM said...

kamu tunjuk sebelah mata ya... ok... aku nak tunjuk sebelah lubang hidung pulak lah... amacam? ape ko ingat aku tak anggun pose gitu gaya?.


ha ha.

l.i.f.e said...

x2 - alaaa..gigil2 pun kamu buat jugak kan :))

tasek - ah cepat buat. beta sedia mau memberi komen ni. hehehe

fadzil hafiz said...

potong la!!watpe tutup muka ngan tangan plak?nanti camna nak say hi...x kenai....

l.i.f.e said...

padel - hahaha...memang disengajakan tu

kecik said...

kka.ko wat aku terpana,terkesima dgn tajuk entry.
huahuahua

Adexx Boxx said...

huhuhuhuhuhu susah2..mahu membuat tag ala2 spontan gini...

kenapa tak nampak muka nie??? mana aci...tak nampak muka...payah nak buat kawad cam nanti...

PKP

apek terror said...

nie lu ker?? tipu ah....nie pict org lai nie....

Sweety Cutielady said...

shilaaa... hahahaaa.. lenkali tutup muka pakai kaki je lah.

l.i.f.e said...

kecik - hehehe..ntah, tetiba je nak letak gitu

pkp - mmg susah. kamu cuba lah pulak

apek - iya

ct - erkk kaki? itu dah tahap melampau tu :))

Si Jambi Darat said...

alamak..nak kena ingat mata ni.baru leh tegur..hahaha