Monday, October 6, 2008

mood membaca bersama K.A.M.I



naik kerja, perkara pertama aku buat - tengok tray. perghhh...banyak betul dokumen, surat, fax etc...ehhh ada sampul surat besar lah. checked the sender's info kalau ada. yeayyyyyyy!!! my books are here.

dengan segera menuju keranda. tak sabar2 buka sampul surat. owhhh thank you so much amir, kind enough to fulfill my request for the number 66. hhmmm second book, ok lah i can settle for the number 16. takkan melampau sangat kan nak jugak number 6 tu :))

so, untuk beberapa hari ni i'll be spending my time reading it. making it a point to finish reading it before watching it on the big screen. hope time will be on my side. jangan lah habis dulu kat wayang before aku habis baca buku.

p/s i'm sending one of the book to u.

12 comments:

yoshz said...

hey...nak jugak. aku dah tgk gambar nya di pawagam. siok!

Ojie said...

ojie nak tenguk juga lah..huhu..

fadzil hafiz said...

best ke citer die??aku x pernah tahu n tgk pon...huhu...

ijan said...

apasal skrg sume org ckp pasal kami ni. padahal aku br tgk iklan dia kat tb skali je. aku ni ketinggalan ke...

poyotito said...

gua haram tak terjebak langsung dengan kami ni. yang gua tau makwe2 cerita kami tu boleh tahan solid juga..

tasekM said...

mcm best je KAMI ni...

Nuruddin Abu Bakar said...

Pernah tengok cerita bersiri dia..mmg kaw-kaw la remind zaman d.i.y dolu2.

Linday jasmay...

saat omar said...

KAMI buku ni ditulis oleh AKAB, Ahmad Kamal Abu bakar kan Shila?
:)

l.i.f.e said...

yoshz - nak apa? heh! siap buat review ehhhh...potong betullah kamu ni :))

ojie - pergi tengok. i think its worth it

padel - tak tau pada org lain, tapi aku rasa ianya OK. serba sedikit konflik hidup semasa muda ada di dalam cerita itu

sultan - entah lah...kalau kamu kata ketinggalan, it may be.

poto - hahaha...kurang2 kamu menghargai perempuan dalam cerita itu kan

tasek - again, best utk aku. untuk orang lain, tak tau lah

facet - hahaha diy..sekarang tak diy lagi dah ke?

saat - he's not the writer. penyelenggara saja. but theres an excerp of his conversation with the directors/scriptwriters.

.farah. said...

haduhai..blom bkesempatan nk tgok..

l.i.f.e said...

farah - carilah kesempatan itu eh

apek terror said...

yg gua tau budak kami nie tergila-gilakan gua...