Thursday, September 11, 2008

token of appreciation

ok, macam gini.

aku rasa blog aku ni tak de apa benda pun. banyak merapu je lebih. craps!

aku baru je letak counter tu tak silap 3 hari lepas. nampak macam laju jugak lah nombor tu bertambah.

makanya, aku mahu hargai kamu yang datang menjengah ke mari.

siapa hit nombor 666, sila claim hadiah kamu ye. tapi pandai2 lah sediakan evidence ok.

email pun aku dah letak, ym id pun aku dah letak dekat profile (sementara sehingga benda ini berakhir)

kenapa 666? sebab aku suka nombor 6. tu je. tak ada sebab lain. definately tidak berkaitan tentang omen juga.

next round kita buat utk 6666 pulak ok.

28 comments:

Anonymous said...

kechwilnye counter.

tunggu engkau enche counter.

666

mau hadiah. hoho

apek terror said...

ceh hadiah mahal gua layan...hadiah ape wei bgtau dulu??

Ojie said...

hahaha..sis kalo gua bertuah, gua nak hanger ikea eh..muahahahah

Kikuri-hime said...

666? Waaa... tu nombor setan... Source: Citer The Omen.. hehehe..

fadzil hafiz said...

klu aku menang ko nak anta hadiah pakai ape??pos laju...pos ekspres....lambat sampai woooo....

.farah. said...

dh peminat lu ramai la kak.ape bole buat.bak kata si endy jambi
" blog paling common ".aha!

Hajime said...

ah!
no syaiton!
(lari2!)

Rahimin Idris said...

erm, kalau dapat 666 tu pun tak kuasa la kak. lantak la.

hadiahnya apa? hihi

Don Balon said...

Waa..cantek jugak ekk..
boley la cubo-cubo...
err..hadiah apa agak-agak tu life?

saat omar said...

666? eh scarynya Shila...

l.i.f.e said...

shahril - hahaha, pakai kanta tau :))

apek - ahhh...lu materialistik! kalau lu berjaya, ingat nak kasik cermin kat lu :))

ojie - hahaha, yg plastik ke yang kayu? :P

che'gu princess - yeap i know tu...kan dah mention kat entry :D

padel - alahaiiii, sedangkan ke sudan pun aku hantar sampai. inikan pulak dalam malaysia ni :-j

farah - hahaha...itulah pelik. depa suka tengok muka mat2 hensem je kut :P

hajime - lari lah. tak de sapa nak kejar pun :))

min - kalau kamu, ingat nak kasi buku je. tak mau? tengah giler beli buku ni

don - tak dapat la nak kasi kapchai tau :))

l.i.f.e said...

saat - alahhhh, takde scary nya lah! tu semua orang putih tipu kita je...btw, kalau kau menang, aku nak add additional baby crib as a bonus. nak?

Kikuri-hime said...

Hmmm.... how can how we verify ourselves kalau menang? Kalu bnyk yg claim? Pergh! bersungguh nak menang nii!

l.i.f.e said...

che'gu princess - print screen la sayang...then attach kat email ke, share kat ym ke..geddit? :D

saat omar said...

Nak Shila...apa saja kau bagi aku terima je. Especially Turntable tu hahaha

dzul said...

aku mmg tak dapat. hr ni aku balik kg. rumah aku xde streamyx. meter pn dh 518.

Rahimin Idris said...

kalau buku nak la! murah pun tak pe. tapi dalam tu buh not rm50x20helai ek kak ek? boleh la kak...sayang akak!

Sweety Cutielady said...

looorrrrrrrr..... sampai nak kene pm aku ngan si shila ni.. hahahahaaaa kecik banget akak shila oiiii.. neway.. aku dah dpt hadiah dari shila punnnnn!!! jgn lah korang jeles eh..heheheheeeee

l.i.f.e said...

saat - hahaha..alamak, lupa langsung about the turntable tu..adoilah :P

dzul - takpe, kalau panjang umur, next round ada. :D

min - haaaaaaa??? apa kamu ingat akak nya muka ke kat duit tu? chehhh :))

ct - haissshhhh...anda terpilih utk criteria lain lerrrr...diam2 udah :))

Marjerin said...

hahahah

yoshz said...

sampai 665 je, dia reset kaunter. ada pasaraya buat mcm ni.

l.i.f.e said...

pinat - gelak apa eh? *pelik ni*

yoshz - hahaha siot...am not that cruel lah! btw, mau claim happy meal kamu tak?

Ayu Hasman said...

666?
no ekor!

hahahha

S.YanaZ said...

L.i.f.e,
Gua suka Sab'atun...
",

Cybernetics Mind said...

lepas ni CM plan nk wat 8888 pulak, sebelum ni dah 2 kali buat tapi tk ada pemenang....so atas permintaan ramai kena buat lagi laaa.. :)

l.i.f.e said...

ayu - hahaha...tak cukup tu. no ekor 4 digit kan?

che'gu - tujuh? kan?

CM - hehehe...nanti saya buat khemah kat sana pulak :P

Adexx Boxx said...

589...nom aku...

cittt nanti aku masuk lagi sampai 666....hukhukhuk!

l.i.f.e said...

pkp - hahaha...nak suh usaha pun tak bleh dah...dah 700 lebih dah pun :))