Thursday, June 19, 2008

anak oh anak #12 (his imagination)

hari ni aku balik kerja agak cepat...then terus fetch the boys kat skolah diorang...mula2 ambik abang...takde banyak cerita..just normal stuff apa yg dia blajar hari ni...then pegi ambik si kecik pulak...tangan aku dah penuh hold so many things, my handbag, bag laptop, bag skolah kebangsaan abang, beg skolah abim abang dan baju skolah abang...keluar kereta, selipa pulak buat hal..hiissh of all the time, sekarang kamu nak putus...sighh
kat skolah si kecik, dia dah hulur beg2 dia...aku dgn muka sedih ask him "yish bawak sendiri boleh? tangan mummy dah penuh"...then dia jawab dgn senyuman "ok!"
waktu depan lif, si kecik tak sabar2 nak tunjuk kat aku tangan dia (ade kesan blood spot kat lengan baju dia)...aku pun tanya la "kenapa?"...dia jawab "tangan yish kena cakar dgn kawan"...aku jawab "hhhmm kenapa gaduh lagi"...dia jawab "tak lah, dia yg kacau dan buat yish"...aku tanya lagi "abis yish tak marah dia?"
then dia jawab "tak, tapi yish rasa nak tumbuh tanduk kat kepala..lepas tu tanduk dia...biar perut dia koyak pecah keluar darah jugak mummy"
aku yang tergamam "hah?"
sungguh ganas imaginasi budak ini kan?
nota : yish ialah gelaran diri Danish...kadang2 dia kata adik, but most of the time dia bahse diri dia BABY :))