Monday, June 9, 2008

birthday wishes

thanx to dear friends yang wish me on my birthday..sampai ke hari ini pun masih ada yg wish...belated pun tak pe lah...appreciate it...dari sms, blog, myspace, facebook, phone calls macam2 ucapan yang diterima...among the wishes, i think this one really gave me a new perspective in seeing what a birthday is...tak tau la mana dia rembat the quote kan...but it really catch my attention...its from an old guy fren (dia ni xbf to my best fren) sent an sms which read "a birthday is just the first day of another 365 days journey around the sun, enjoy the trip"...so aku akan enjoy my trip towards the days given to me by the Almighty, dengan bersyukur dan gembira that is.
on another note, hari ini 9th june adalah juga birthday arwah my brother yang meninggal 15th feb yg lepas...kalau sebelum ini dapat memberi dalam bentuk material yg lahiriah, kali ini hanya Al-Fatihah yang dapat diberikan. Semoga beliau dicucuri rahmat dan bahagia disana. Amin

4 comments:

saat omar said...

haaa pakai yg camni kan ke smart sikit Shila. baru kemas sikit hehe hoho hihi

Anonymous said...

Bila besday sis? Hehe. Hepi belated besday! May you grow old gracefully. Hehe... :D

(Me ingat nak post kat cbox tapi me tak jumpa shout button so terpaksa kumen sini. jgn mare ye?)

Miss ya sis. Muahz! *hugs*

l.i.f.e said...

saat - ha'ah mmg nampak smart kan? sebenarnya ko nak cakap ko nya page smart gak kan? :D
popo - owhhh..it was on the 6th hari tu...thanx..belated pun tak pe..miss ya 2

Anonymous said...

6.6 kah? Wah! Short of another 6 to make a devil. Hehe. Kidding. Take care yeah sis. :)