Monday, June 23, 2008

sapa kata?

sapa kata girls cant have a guy as her bestfriend / buddy without involving "heart feelings"?... aku ok je ngan budak laki yg jadi kawan baik aku...boleh je cerita benda2 mengarut...confide apa2 to him when im down...giving me a different perspective of a certain situtation when i cant think straight...byk lah

~sesapa student UM harus penah nampak encik ni~
ni salah sorang nya....pic taken years ago ok...maklum lepas kawin mana bleh amik gegambo ngan lelaki lain ye tak?...the best part, aku tak pernah terpikir pun mamat yg duk tido dalam kelas akan menjadi "pengajar" yang tidak tegur atau marah students dia tido dalam kelas :))...aku penah tanya kenapa ko tak marah eh?...dia cakap "aku tau perasaan budak2 yg tido tu"...chechhhh...kunun simbolik ah tu!..seb ko dah tua, tak aku lepuk je cam dedulu :))
oihhh...pat ah balik mesia ni...duk oversea lelama menghabiskan duit kami je...dah ah minyak makin mahal ni beb!...cukai segala menda kena!...pat balik!...senang sikit aku nak mencari telinga untuk sessi luahan...
habis

1 comment:

Sweety Cutielady said...

shila.. muka you mcm muka my relative tinggal kat Gombak (abg Azizi) hehehee..