Tuesday, June 3, 2008

p.i.n.k (an edited version)

notes - ini edited version sebab dah masukkan gambar2...tadi masa kat ofis nak masukkan gambar tak boleh...connection sangat macam siput bebeh...menyebabkan aku hampir lambat pergi jumpa client.
whats with pink? hhhmmm i've never like the colour...previously i meant...i've always considered it as too girly...not suitable with my character

but off late, i've just realised that pink is not that bad on me...may be i've been mellowed with age...kan dah tua makin lembut lah (KONONNYA JE OK!)

so, did some personal indulgence over the weekend...balik2 menda alah yang berwarna pink jugak yang aku tengok...dalam hati memang dah berkata, ngapa asik tgk mende2 pink je ni...hishhh

thinking of getting a pair of shoes...tapi macam malas nak beli work shoes dah..so tgk lah the loafers section...tadaaaa...a pink one...hati macam tertarik and i think it waved at me asking me to bring it home..hahaha..wat an imagination :p...btw, dia memang ikut aku balik...hehehe
~ itu loafers kaler pink hush puppies ~
jalan-jalan lagi...pegi perfume sections...thinking of adding something to my collection...pegi cK counter macam tak best...pegi estee aku tak suka amoi tu...then singgah clinique....haaaa...tadaaaa...another pink items...the limited edition of clinique happy..happy in bloom namanya...yang ni pun diangkut balik juga :D

~ itu perfume clinique happy in bloom beserta roller n lip gloss ~

pusing-pusing lagi, hishhh..tak bleh jadi ni...karang ada lagi mende pink yg aku angkut...had dinner and mau pulang...singgah kedai telefon..my intention was just to browse thru kut-kut ada yang aku berkenan. END UP!...beli a new phone jugak...nasib baik ianya tidak berwarna pink...so kawan-kawan, saya sudah ada semula telefon 3G menggantikan my flippy yang hilang itu...and, i've decided to call this one - slidey :P..ok tak nama dia? hahaha..like i care if its ok or not la kan....mau video call or send 3gp? be my guest :))

~ thats slidey, nasib tak kaler pink :p ~

nasib aku masih mempunya sedikit sense of colours...jika tidak, pasti dunia ku sekarang penuh dgn pink kaler...mau tau sesuatu? hari ni aku pakai tudung kaler pink dgn uniform yang berwarna biru pekat...ada match? like hell NO :))

owhh god..im in dire need of help to shake my sense

a note to self : kalau rindu anak-anak, amik cuti emergency cabut balik kampung je...kerja tidak penting jika hati tidak menentu!

2 comments:

Sweety Cutielady said...

shilaaa... I also lately asyik beli pink.. pakai baju pink, tudung pink... oh my.. hahhahahaa.. weii I tried to video call you apsal tak leh ehhh... isshh

Ayu Hasman said...

i'm pink lover also...da 7 yrs ok... =))