Tuesday, July 1, 2008

anak oh anak #13

haihhh..sangat penat...baru half way folding semua pakaian yg setimbun...yeap! aku hanya buat aktiviti ini seminggu sekali.
tadi semasa menonton tv cerita sindarela kegemaran the boys, kami berbual. aku memang suka bercakap dengan mereka. banyak surprising things yang kadang kala tak terjangkau dek fikiran kita orang dewasa ni. si kecik datang duduk sebelah aku dan memeluk sambil berkata "sayang budak mummy ni"...ada ke aku dikatanya budak...hishhh :))...untuk melayan dia aku pun memulakan perbualan.
aku : yish, try spell ur name
yish : D...then *diam*
aku : lahh..tu je? kata dah pandai eja ur name
yish : kejap lah mummy ni
aku : lama sangat tu
yish : H..A..Z..*berenti sejenak*..I...M..I
aku : hahaha...why r u using that name? napa tak guna nama DANISH je?
yish : tak nak...sekarang nak guna hazimi pulak...nak suruh kawan2 panggil jimi
aku : hahaha...*imagine aku gelak rabak k*
yish : mummy pun kena panggil yish nama hazimi tau!
owhhh...my son is dictating what i got to do, wat not...tu belum besar tu :))

No comments: