Wednesday, July 16, 2008

heyyy

ya, ini memang bukan blog bicara politik. AKAN TETAPI!!!

tolong lah!!! tak kan kau tak cukup informasi sedangkan kau datang dari tempat yang sepatutnya penuh dengan informasi, baik yang disalurkan mahupun yang disekat kepada kami semua. sudah lah tu, lain ditanya, lain yang dijawab. periksa selalu gagal ke?

tolong lah!!! tak kan kau tak tahu yang sebelum wujudnya BERHAD, ia selalunya bermula dengan SDN BHD.

tolong lah!!! jangan tipu bahawa 9% pendapatan dapat menampung perbelanjaan operasi. hatta nak bayar gaji pun mungkin kau perlu berhutang jika begitu. kalau kau cakap untung, lain lah ceritanya tahu!

yang lagi satu pulak,

tolong lah!!! jangan asik2 nak kasi hint mahu bertanding sahaja. tunjuk lah macam mana mau buat kira - kira nya. bawak laptop, bawak lcd projector sekali pun tak mengapa. kami mahu tahu macam mana anda mau buat kira - kira itu saja sebenarnya.

aku bukan penyokong mana-mana pihak TAPI aku tak suka dibohongi sepertinya aku tidak pergi sekolah, atau sekurang-kurangnya baca buku (surat khabar penipu kebanyakannya)

satu soalan saja - agaknya bila aku boleh isi minyak penuh satria itu tanpa perlu bayar lebih dari RM50? cuba cakap!

5 comments:

yoshz said...

aikkkk?
Hahaha...kita berkongsi pendapat yg sama!

Kalau saya jahat pasti tuduh kamu plagiat entri saya. tapi saya budak baik.

Sweety Cutielady said...

errkk... tak paham akak..akan tetapi your last phrase caught my eyes.. kita kat sini isi minyak penuh satu tank Nissan 1.6 kita dah S$65.. cuba anda bayangkan.. huuuwwwaaaa...

saat omar said...

Shila, kerabat memang tak boleh menyokong mana-mana parti politik :)

Ayu Hasman said...

i dun really understand!!
tp last kali phm:D
psal minyak?kikiki...
seb baik tetiap minggu my dad full kan tank minyak... :X

l.i.f.e said...

yoshz - saya tidak plagiat. mungkin otak kita kongsi wavelength yg sama :D

ct - tentang perdebatan menteri dan bekas menteri malam tadi. apalagi, tentang minyak lah.

saat - tak habis2 mengusik tentang itu. apa pingat dari kerajaan negeri yang kamu mau? :P

ayu - yeah bebeh. kakak ini bercakap pasal minyak. owhhh, saya mau daddy kamu itu boleh tak? dangggg :P