Tuesday, July 8, 2008

murahnya ayat-ayat cinta

nowadays, it seems everyone is too generous. on what u may wonder? im not sure about others, but i am not interested and i found it awkward when someone whom i dont even know on the cyber world (let alone the real one lah kan), call or address me as sayang, darling, honey, dear, bebeh dan yang sewaktu dengannya lah. and i dont regret it if u may feel that my respond is rude or whatsoever.

contoh - contohnya ye kawan - kawan.

id 1 : hai sayang, u apa kabar?
aku : huh? i kenal u ke? *terus stop typing*

id 2 :hey honey...long time we didnt chat
aku : what?..i dont think i know u *dan aku sure aku tak kenal ko, stop typing again*

id 3 : asl pls dear
aku : 81/pondan/timbuktu *baru nak tanya asl sudah dear kah? budus!, ko membuatkan aku takde mood utk berym ari ni*

dan terlalu banyak lagi lah contoh2 pervy. nak letak banyak2 memalukan orang lelaki je la pulak karang.

so, dengan itu aku declare sekarang kalau ko takde dalam fren list aku yg kontot tu tak payah la nak bersayang2, berdear2, berhoney2 bagai ngan aku. muak aku nengok nya. lagipun, mereka yg dlm frenlist aku yg kontot tu tau apa nak panggil nama aku.

sori kerana entry yg agak kasar. *mau pengsan*

2 comments:

Aku said...

agree. I pon ilang mood nak chat kalau camtu. Dah la line tu corny giler, takder ker yg chat berilmu sket! hehhehee...pon emo gak ni.

saat omar said...

ewwwwww....
takde puisi baru ke shila?