Wednesday, August 13, 2008

aku yakin amat aku tidak kreatif TAPI apa ada hal!

MULA - MULA NAK KATA...LAYANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!! :)) :)) :))


apa benda alah nya gambo tu? heh! aku kena tag! aku pun agak musykil jugak dengan benda2 tag ni. mula2 macam tak mau buat sebab siang tadi sibuk amat. tapi! sudah kena sound jual mahal la pulak sama si tukang tag itu :P ini semua si encik rahimin punya hal lah ni yang mulakan. apa agaknya kena sawan badi kambing yang dia langgar tu agaknya.

sebenarnya aku tak de lah kenal si tukang tag yang bernama poyotito's ni. tau2 je sudah terbit namanya kat muka surat blog aku ni. ni aku ambik dan tampal semula syarat2 tag yang beliau juga ambik dan tampal dari rahimin tu lah.

"ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN"

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominees

SYARAT PERTAMA - (UCAPAN BERANGAN AKU)

assalamualaikum en a beri gud nait to yu ol. pes en pomos ai wud laik tu eksten mai miliyon tenkiu to mister rahimin de bren ded por meking dis tag awod en epidemik bitwin as de melayu beloger. hau eber, ai wan tu tenkiu mor tu poyotito's bikoz hi sed dat mai belog is gud eben dow ai no dat hi is lai ying tu meni op yu.

ai don wan tu teng mai mak or mai ayah bikoz dey dun no de eksisten of mai belog. ai tink ip dey no ebot it, dey wil nok mai hed wit hemmer po meking mai sep a disgrespul tu de sosaiti. ai oso don wan tu teng mai bos bikoz ai em beri suwer hi wil gib mi teminesen leter ip hi no ebot dis belog.

ok gais en gals, ai tink ai heb tu setop hier bikoz ai tink ai fil setupid en ai saun setupid wen ai tok in engelis. long lib melei belogers. mei we lib in uniti en no war!

ambik ko! mati kutu haram tak mau baca ucapan aku ni!

hahaha! macam sial ucapan dalam bahse penjajah! :))

SYARAT KEDUA
dah banyak kali mention. aku dapat tag ni dari si budak separa normal poyotito's

SYARAT KETIGA DAN KE EMPAT
heh! sapa aku nak tag ni. nampak gayanya kamu orang menjadi mangsa lah weih. selagi tak habis manusia dalam blog ni yang kena tag, benda ni endless. ambik korang! buat jangan tak buat! tapi kalau tak buat pun aku tak kisah. bukan ada hadiah pun kan? :P

1. saat - ko mesti buat saat! jangan menderhaka tau :))
2. ayu - u jugak. kalau tidak tenonet disorok sampai bila2 :P
3. bang juna - harap tak kena maki ngan ko weih "bang" juna. sementara takde keje ni boleh je buat kan? :D
4. alif yg kente - aku rasa ko boleh buat multiple entry in one shot kan. so, silakan lah
5. apek yang terror - haaaa..ni lagi sekali aku punya macam2 hal. silakan lah juga

*update
oleh sebab bang juna dengan alif sudah kena tag awal2 (aku tak perasan) aku tukar lah eh. sekarang encik kuih dan encik marjerin yang ku panggil pinat, ANDA BERDUA aku tag. haihhh..susah betul gini :-<

btw, kalau yang lain2 nak buat pun tak apa jugak. meriah kan suasana ala2 macam pasang lampu lip lap time nak raya. alang2 biar habis semua blog ALAM MELAYU ni ada AWARD KRETIV BLOGGER macam gambar kat atas tu.

SYARAT KELIMA
heh! yang ini aku tak mau buat ah. aku kalau urut orang mau putus urat sarap hamba Allah tu aku kejekan. ha ha ha

MAKANYA!!! LENGKAP SUDAH!!! BOLEH MIGRAIN AKU MACAM GINI RUPA AZAB BUAT CERITA TAG NI. HAIHHHHHH

7 comments:

poyotito said...

macam setan tulis kot omputih.
jenuh gua nak baca beb!
gua ucapkan tahniah pada lu kerana berjaya menyahut seruan tag cilakak ni.

apek terror said...

peh gua ker..erks..

*kelu...

Ayu Hasman said...

demi tenonet...
ku rela wat pe je mummy :*

yoshz said...

cheh..bang juna tu dah pun aku tag.
gasak la dia..

saat omar said...

tak faham :(

Unknown said...

dong, wa pung kena?

oklah...nnt wa mengeTAG plak org len

l.i.f.e said...

poyotito's - hah! baru kau tau bahawa aku lebih poyo. ya, tahniah kepada kita semua (macam haram!)...hahaha :))

apek - kelu takpe, jangan bisu sudah :P

ayu - banyak lah kamu punya mummy...tenonet kecik lagik lah :-w

yoshz - ye lantaklah dia!

saat - bahagian yang mana tak paham. meh sini piat telinga sikit

kuih - hahaha..epidemic katanya :-j