Thursday, August 7, 2008

malu bertanya sesat jalan ?


ini subject of amusement aku untuk hari ini. apa hal kamu boleh ada dalam panel meter kereta pulak ni? macam mana boleh sesat sampai ke situ?

bukan aku tak mahu tolong keluarkan kamu. tapi aku pun musykil ni, celah mana yang kamu selit masuk sana? puas dah aku belek2 kawasan sekitar, tak ada laluan pun.

yang aku sedih, kejap saja kamu dah arwah. tapi aku tetap tak boleh keluarkan kamu. habis, sampai bila aku tetap kena tengok kamu ni?

korang! mayat semut hancur tak ah?

7 comments:

Denanz ... said...

takpa takpa. kalau tak hancur, dia jadi penghias meter.

yoshz said...

kerengga itu pasti dianggap angkasawan oleh komuniti kerengga2.

Rahimin Idris said...

aksesori tu bro denanz! kereta ko bentuk pokok rambutan ke?

l.i.f.e said...

denanz - hias lah sangat :))

yoshz - mana kapal angkasanya? :P

rahim - eh kalau bentuk pokok best gak kan? mau imagine ah :D

apek terror said...

pki pewangi bau pokok pulasan ker lu nie??

dashboard gua penah ade cengkerik lagi teruk...

apek terror said...

gua suspek itu kerengga sumbang...

l.i.f.e said...

apek - kereta takde pewangi pun. tuannya je ada la sesembur perfume pagi2 tu. hah! tu lagi besor cengkerik. celah mana ikut masuk? kerengga gay? :))