Thursday, August 28, 2008

pergi belajar bersyukur!

beberapa minggu lepas semasa masih selalu matahari bersinar terik, aku asik bertanya - kenapa aircond bilik saya tak sejuk?

minggu lepas - apek aircond datang baiki, katanya "amoi, lain kali kalau ini lampu merah kasi belink belink aaaa, lu kasi tau itu budak nama macam kereta itu tau ka?"

cilaker apek ini. ada ke engineer kitorang dia kata nama macam kereta :))

so, aircond dalam keranda empat segi sama ini sudah ok.

TAPI!!!

musim hujan!
sejuk!
sepuluh kali sekejap asik nak pegi kencing!
kencing dah amik masa sepuluh minit!
aku busy!
kepala macam nak meletup keluar asap!
terasa nak makan ABC!
lepas tu nak terkencing lagi!

hahahahaha

9 comments:

saat omar said...

fuiyoo...umah Shila ada aircond!!

l.i.f.e said...

saat - hahahaha cilaker! nak kena ni...ofis lah beb

yoshz said...

apa nama kereta?
encik Aswara? encik Maibi?

fuyoo...ofis shila ada air cond...

Danielle_Corleone said...

hahaha! :-P power!

l.i.f.e said...

yoshz - nama kereta? u mean nama our engineer?
cilaker! ofis takde aircond, aku hanto 24hours resign :))

nel - hahaha..power sebab ada perkataan terkencing banyak kali kan? :P

S.YanaZ said...

Laa..nk bersyukur ponn kene pergi.
Nk pergi mana? Kat sini xleh bersyukur ke l.i.f.e?

apek terror said...

pehal gua lak cilaker...macauhai...haha...

jgn minum ABC...g minum wong lo kat bru sejuk haha...

Adexx Boxx said...

Nama macam kereta...??
nama apa itu?
enchek khairul audi atau mohammad nissan??

l.i.f.e said...

che'gu - :)) itu metaphore sahaja

apek - lu ke apek yang perbetulkan aircond tu? ewwww, iklan wong lo kat itu saja aku sudah geli, apatah lagi meminumnya :-j

bullet proof - :)) sounds like camry (toyota) tu...tau lah depa ni suka2 je gelar orang