Monday, August 4, 2008

naik bernanah telinga aku jadinya

apa kenanya kau tanya?

apa kau buat kalau kena dengar carta top 30 lagu-lagu rock leweh lentok rayu segala dalam SINAR.FM itu dalam kereta selama 3 jam? bukan aku tune pada station itu. aku bukan berada dalam posisi pembuat keputusan pada masa itu. jadinya apa aku buat?

habis2 pun aku buat2 jadi pekak sambil pejam mata pura2 tidur. TAPI GAGALLLLLL....tiba kat lagu spoon rindu2 pejadah tu, bulu roma aku semua diri. bukan dia ni mati kena bunuh ke?

dah, esok mau hantar surat protes pada astro TOLONG HENTIKAN CARTA TOP 30 LAGU2 ROCK LEWEH/LENTOK/LELEH DENGAN KADAR SEGERA!...kalau nak buat jugak, 10 cukup!!!

5 comments:

Marjerin said...

hahaha..tangkap leweh yer. layan tuh dikala hati tengah frust..oh..

yoshz said...

layan lagu leleh ingat mimi mmg syahdu. tak gitu abg rajuna?

l.i.f.e said...

majerin - mmg ah layan kalau satu, dua...ini 30 beb! :))

yoshz - ah kamu tak habis2 dgn mimi. apa kena kena tanya juna ni? share mimi eh?

Anonymous said...

rindu..rindu serindu-rindunyaaaaaa..
haha. chorus gila lendir. bleh tertanggal layu telinga.

l.i.f.e said...

shahril - hahaha...jahatttt...kamu tau eh liriknya :))
tapi mmg seram a bit la time lagu tu