Friday, August 15, 2008

cerita muzik dalam kepala

ha! kamu semua penah baca entry si pipiyapong hilang punca tu pasal radio ah hong tak? kalau belum sila klik kat link tu, baca entry dia tu, lepas tu mungkin baru kamu semua akan paham apa aku cerita. dengan ini, aku juga mahu sahkan teori beliau itu BENAR!

pagi tadi, sebelum keluar rumah tv masih terpasang lagi. aku duduk kat kerusi tunggu mat hensem kecik siapkan beg sekolah dia sambil tengok tv lah kan. ada iklan kat tv pasal apa2 program dengan segala drama yang baru keluar untuk bulan ni. cuba teka muzik latar belakang nya lagu apa?

haaaa...sesapa bagi jawapan lagu indon MAKHLUK SEKSI tu, betullllllllll

apa jadi?

aku turun bawah, jalan2, round2, sembang2 ngan staf. tapi aku duk singing and humming to that tune! tapi lirik tak betul lah! siap sekali bunyik cilakak auww auww auww...oohh oohh ohh...memang betul2 macam cilakak tau! apesal tak boleh hilang ni hah?

sekali,

"puan!, nak tak lirik lagu tu? saya boleh tolong salinkan. dalam telefon ni pun ada ha. kalau ada infra red ke, blutut ke, boleh transfer", kata satu staf yang berjalan belakang aku. bukan main lebar lagi dia sengih.

bahhhhh beeeeeeeeeeeeeeeeee :)) :)) :))

aku cepat2 jalan laju2 naik atas nyorok dalam keranda. muka sudah merah beb tahan malu!

13 comments:

Hajime said...

Otakmu seksi itu terbukti
dari caramu memikirkan aku
matamu seksi itu terbukti
dari caramu menatap aku

harus kah seperti ada
di dalam penjara cintamu

hidungmu seksi itu terbukti
dari caramu cium pipiku
bibirmu seksi itu terbukti
dari caramu sebut namaku

harus kah seperti ada
di dalam penjara cintamu

REFF :

kamulah makhluk tuhan
yang tercipta yang paling seksi
cuma kamu yang bisa
membuatku terus menjerit

ouww…ouww…ouww…
ouww…ouww…ouww…

hatimu seksi itu terbukti
dari caramu memeluk hatiku

jantungmu seksi itu terbukti
dari caramu cemburu padaku

kamulah makhluk Tuhan paling seksi
yang paling seksi, seksi sekali

l.i.f.e said...

hajime - hahaha...macam setan!...sanggup tu carik lirik :))

Rahimin Idris said...

lagu.."keranamu kami bebas merdekaaa" tak nyanyi? ahaks!

dzul said...

life, sekarang ni lagu dari penjara jd siulan aku kat bilik air..tentiba je..naik seram pulak aku

ijan said...

tolong video kn time bunyi ouww…ouww…ouww… tu pastu tepek kat blog. ramai nk dengo ni. hahaha...

yoshz said...

hallamakk...lagu yg mengagungkan aku tu yg ko puji. cayalah mummy!!

S.YanaZ said...

Life,
kalau dpt bos yg kita tak berkenan yg amat tak berkenan...agak2 boleh tak tukar pktaan seksi dgn keji...???

adoii.
:}

man_helang said...

ha ha ha...nasib aku punya suara sedap...so kalau jd cam tu pun takpe...ha ha

apek terror said...

hahaharam jadah...gua selalu gak like tht..tp lagu rossa la coz rossa mirip nenek gua dulu tau...

l.i.f.e said...

rahimin - aku tak patriotik sangat :P

dzul - jangan nampak hantu orang kena gantung dalam bilik air sudah lah :|

sultan - hahaha..tak mau ah! karang femes sapa yang susah :-j

yoshz - tang mana kat lirik ni yang puji kamu eh? puas dah carik tapi tak jumpa ni :-?

che'gu - hehehe gud idea! nanti aku cuba tu kat bos :))

man - elleehhhh...cuba rakam tengok...kami jadi juri sore ko sedap ke tak :-j

apek - whoaaaa...kalau nenek rupa rossa, kurang2 lu mesti rupa ahmad dhani dewa 19 tu kan? :D

Anonymous said...

wooo...lgu tu ke ko nyanyi..aduyaii..ko ni mngingatkn aku pda aksi lucah stacy af6 kt ats pentas...wakaka..nasiblh ko tk mnari cm dia shila...wakaka... :p

apek terror said...

weh cemane lu tau nie...kantoi lagi gua terlepas ckp...adoi..

l.i.f.e said...

nurul - sori, selepas AF terlebih exposekan mawi, aku tak pernah tengok AF lagi...so tak kenal tu stacy sape n apa dia buat :|

apek - hahaha, mcm hampeh! amat perasan :))