Wednesday, September 17, 2008

ah! bila aku suka tak ada lah pulak

aku tengah amat suka pada iklan DIGI yang terbaru. roaming promo tu.

tapi tak de lah pulak kat youtube.

kat tv pun baru sehari dua ni je rasanya ada.

penat ah jugak nak explain kat mat2 hensem tu, negara mana, tu orang mana, apesal muka mcm gitu, apa benda yang dia tiup tu, apa benda yang dia main tu, etc.

paling tak tahan tu bila diorang kata, nak pegi sana boleh tak mummy? perghhh...ingat signature gabenor kat semua RM tu signature aku gamaknya.

kalau rajin pegi lah tengok kat sini --> http://www.digi.com.my

orang kuning itu juga comel menjadi conductor.

8 comments:

Nuruddin Abu Bakar said...

digi ni macam kena anak tirikan la kat malaysia.haih.

Hajime said...

eh?
ade iklan baru ek?
kalau jumpe bgtaulah saya ya!

l.i.f.e said...

facet - iklan digi pun best2 gak selalunya...tapi aku pun tak guna digi

hajime - surely will do

ijan said...

iklan digi mmg byk yg klakor...

tp pkai la celcom. kn best. hihi...

Kikuri-hime said...

Yelaaa... besh iklan tu. So, international! Creative! Kudos to the writer!

l.i.f.e said...

sultan - takmo! aku ada bad experience dgn orang celcom...kurengggg

chegu princess - yeap, congrats to them

apek terror said...

lu silap gua lagi comel...

l.i.f.e said...

apek - hishh kamu ni. sudah2 lah tu