Wednesday, September 3, 2008

tak perlu mencantas kening, berambut karat, menayangkan lurah, berskimpy outfits dll.....

sila tengok gambar2.

mereka orang2 yang aku sayang, aku ambil berat, aku kasih, aku bergaduh, aku pujuk, pendek kata segalanya lah.

kawan, tak perlu banyak. tapi cukup untuk kamu boleh buat segala benda dan tidak peduli dunia asing diluar ruang kamu itu.

owhhhh lupa pulak, tajuk entry itu disambung dengan ayat "tapi kami tetap gadis2 hawt di ketika itu"...cukup vain? ada aku peduli? not in a gazellion years! :))




*mampos aku ni if any of them stumble upon this blog*


32 comments:

Anonymous said...

Entry nih down memory lane kah sis? Hehe. Teringat ceter dedulu ek? :D

Diana Ishak said...

gamba tahun bila la?
80s??

l.i.f.e said...

popo - :)) tak de lah. saja je. one of them is not here, so this yr we kinna miss our ritual for berbuka n raya get together. tu jadi teringat tu

di - hahaha...aku tak de la tua sangat beb...mid 90an tu :))

yoshz said...

Apsal mampus kalau diorang jumpa blog ni? Diorang dah pakai tudung ker skang? haha

Kikuri-hime said...

My faveret pic would be the second one tu. Pergh!!! posing mautttt!

poyotito said...

gambar2 veteran nih

l.i.f.e said...

yoshz - hahaha...menanah telinga dengar diorang marah nanti :))

kikuri - haha memang maut! tepi tong sampah :))

poyotitos - belum veteren lagi lah! :P

man_helang said...

mak aih...gambar no 1 tu, yg pakai baju hijau tu...cam tahun 60an plak aku tgk...ha ha ha...apa motif ko tayang gambau nih??? ko nak rebut jwtan dlm party ker...nih kira gambar sabotaj la nih...ha ha ha...sekali lg...

apek terror said...

ceh gamba zaman rafidah aziz top nie...gua perasan ade ramai belakang tu pakai spec rafidah aziz...gua tau...

l.i.f.e said...

man - yg baju hijau? ada 2 tu, mana satu? :-?

apek - hahaha...mata lu terang :))

Adexx Boxx said...

retro...klasik...memang mengimbau zaman silam la...
zaman nie saya baru darjah satu...tak pun tadika kan??? sebab jumpa gambaq posing lebih kurang sama dlm album mak....

l.i.f.e said...

bullet proof - isksss...tidak lah setua mak kamu itu. posing maut begitu sampai sekarang pun ada

apek terror said...

ngaku muda lak....

l.i.f.e said...

apek - laaa...tak puas hati eh? meh sini sekeh sikit

Don Balon said...

peww! Real 80's tapi bukan klik yang nak pakai seluar kena guna plastik isi pisang goreng tu..

deme pakei tudung blaker doh gamoknyer.. :)

l.i.f.e said...

don - iskss..bukan 80s laaa..mid 90s tu. seluar mende gitu?
bukan semuanya bertudung. mereka semua wanita berkerjaya yg berjaya :P

Christina Y. said...

dem... shila jie hotness... *droll*

Anonymous said...

oldies habis gambar.
80s? early 90s?
hoho

Hajime said...

ah!
orang tua!

.farah. said...

perghh life..ini pic zaman tok kaduk ke hape? haha lu ade ek sesimpan..gua simpan pic mak n abah gua yg cun n ensem je time tu.

saat omar said...

:)ni zaman2 filem MR OS diatayangkan di Federal, KL

Ayu Hasman said...

howt seyh mummy i...
patut ah tenonet comey :D

Ojie said...

sis, gua pn xbuat itu semua..jadi, adakah scr automatiknya gua tergolong dlm gadis2 hawt?
muahahahaha...

l.i.f.e said...

mei - hahaha..drools lah sangat! :))

shahril - hehehe memang oldies kan? exactly mid 90s tu :D

hajime - ellehhhh..kamu juga akan tua tak lama lagi tau tak? bluweekkk >:P

farah - ini la jadinya kalau tiba2 duk tgk album lama. tapi tak de la lama sangat lagi pun. 95 - 08 baru 13 taun je kan? :D

saat - ntah la...zaman itu kami giler tgk citer kungfu je :))

ayu - hehehe..tqvm..baru tau kah? :-j (ini sudah bernada riak...hahaha) :P

che'gu ojie - hahaha...lebih elok begitu. kata orang, lagi tak nampak, lagi hot. entah lah :-j

Marjerin said...

ol-skool yer.

ijan said...

aku rase gambo2 tu musti diambil bkn pkai hp berkamera kn. aku yakin betol ni...

Sweety Cutielady said...

Gosh shila.. you were really skinny sehhh.. no wonder lah. Nasib aku tak de scanner.. abislah gambar 80's kluar kat blog aku..wakakakaaa...

l.i.f.e said...

pinat - hahaha..tak de lah ol sangat beb :P

sultan - itu mesti! handphone pun tak terbayang lagi cam mana rupanya.

ct - hahaha..i was. i bet urs would be lagi gegarkan blogwerl :))

apek terror said...

ngaku muda lagi....

*makan kacang...

S.YanaZ said...

L.i.f.e,
tumpanggg tanya, umur lu brape???
Gua ponnn 'tu~ha'.

:]]

l.i.f.e said...

apek - hahaha..i AM muda lah! at heart beb..at heart...bluwekkk

che'gu - wa sentiasa doplohsatu...hahaha...tapi amik spm taun 91. kira sendiri lah eh. ilmu hisab wa tak pandai :P

Nuruddin Abu Bakar said...

klasik dan retro-nya gambar=))