Sunday, September 7, 2008

benda - benda comel yang aku tak kisah kalau mereka buat

korang pernah tengok katun WONDERPET tak? kat tv9. mat hensem berdua macam biasalah. bertukar menjadi diktator tv kalau cuti2 ni.

ada yellow bird, rabbit, green tortoise (tak silap)

every week, yang dibantu different animals.

minggu ni mereka bantu anak chimpanzee yang sesat di angkasa (how that happened, dont ask me, i dunno).

they were singing,

ming ming, apa tu?
itu meteorrrr
*
anak chimpanzee
kami dah datang
*
itu bunyi apa
itu enjin dah mati
kita ada masalah
*

untuk hari ini ending cerita macam gini lagu dia,

wonder pet, wonder pet
kami datang
membantu anak chimpanzee
yang kesusahan
kami tak besar
dan kami tak kuat
bila berkerjasama
semua jadi mudah
yeahhhhh
WONDERPET!

sangat comelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :))

* denotes aku tak ingat lepas tu apa diorang nyanyi

tak lama lepas tu,

"mummyyy
abang nak duo
letak susu"

dia nyanyi ikut tune lagu wonderpet itu! haihhhhh

aku gelak sambil ke dapur prepare duo letak susu

12 comments:

KARKADEWA said...

wonderpet2...
kami dah datang...!!!
haha...
gile sengal....
tapi kenape gua pon terjebak tgk...??
hurrmmm.....

Anonymous said...

Apa tuh duo sis? Hehe :D

Christina Y. said...

haha... comel!

l.i.f.e said...

kang dewa - hahahaha..tapi mereka comel kan?

popo - duo is koko kruch yang ada two flavours in one pack, the normal chocholate and white choc...taste better than the ordinary...they like it much

mei - :)) tq (ehh siapa yg comel ni?)

Kikuri-hime said...

So KAWAII! Kids say the cutest things, kan???

dzul said...

kahkahkah..wonderpet tu mmg kelakar..
aku de tertengok sekali dulu masa p umah akak aku..anak dia mmg suka..aku melayan jer tp smpai skang aku dah x tengok..

kami tak besar
dan kami tak kuat
bila berkerjasama
semua jadi mudah..

hahaha..

Adexx Boxx said...

apa yang penting??? kerjasama...

adoiii aku jugak terjebak!! demn..

l.i.f.e said...

che'gu princess - hahaha..memang...most of the times, tak sangka2 :))

dzul - hehehe, tak tengok dah pun tapi still ingat the song kan? :D

bullet proof - hahaha, i bukan terjebak, tapi terpaksa. mereka diktator TV masa cuti :P

Anonymous said...

tertengok sekali je hari tu.
annoyed gila. rasa nak korek gegendang telinga.
rasanya, kalau dia tak alih suara lagi bagus.

l.i.f.e said...

shahril - tertengok je tapi lagu dia mcm ternigang2 kat telinga kan? :))

apek terror said...

cipanzi lagi??? weh ulangan tu 2 week lps cipanzi gak...

l.i.f.e said...

apek - entahlah, bukan aku asik tengok je mende tu...tak perasan