Wednesday, September 10, 2008

lelaki - lelaki yang boleh buat aku aman damai

aku bosan hari ni. otak macam susah nak function. kerja menimbun. aku carik playlist. aku pusing lagu diorang ni banyak kali. kalau lah lelaki2 ini semua ada depan mata aku, alangkah best nya. aku kasi gitar tong satu. aku buat macam juke box. nyanyi live depan aku ikut giliran ok. silakanlah ye!

pada sapa yang tak kenal, nama dia Jason Wade. kalau lah dia boleh lullaby kat telinga aku every nite, heaven beb! aku jeles sama bini dia lah!

ini Rob Thomas. i like him better in the group. Him singing Unwell making me 'unwell' too. haihhh....

kau tak kenal dia ni? meh sini aku slap satu kali. ini Jon of the Bonjovi. kalau emo2, banyak lagu boleh dengar. dan paling best, bila dia nyanyi n smile, mata dia jadi kecik. aku suka! damn! damn! damn!

pergghhh...mamat ni suara getar2 beb. bikin hati dengan jiwa aku bergetar gak ah dengar suara dia. dia nyanyi boleh serap aku dalam dimension lain lah. mana tempat pun boleh pegi punya. inilah Eddie Vedder!

aku buat satu kesilapan ah! maluuuuu! ini sebenarnya gambar AXL ROSE. bila aku browse semula entry ni, terus alamak! memalukan betul! apa dah aku taip tinggalkan cerita abt him. chehhh! no wonder someone mentioned abt him in the comment part. urggghhhh...malu! malu! malu!

(ini baru gamba dia yg betul! sengal!!!!) *patut knock ur head lah*

patutnya mamat ni duduk kat senarai atas2 tu. tapi sebab dia dah kojol, aku tetiap kali dengar lagu dia, goose bumps keluar, bulu roma kat tangan ngan tengkuk diri ah! kadang aku rasa macam dia duk sebelah je tumpang dengar. owhh mr. cobain, please dont do this to me. i still wanna hear your voice at nite.

dah, jangan tanya aku takde penyanyi dari malaysia ke yang aku suka. karang aku jawab herman tino ke, aman shah ke, malik ridzuwan ke, ramli sarip ke, jamal abdillah ke (ni semua bapak aku suka ok!) korang gelak kan aku pulak.

ada lah few, tapi tidak lah sampai nak termimpi2 bawak tidur suara diorang ni. among them, amy search, tam spider, andy flop poppy. owhh and the latest one, faizal tahir. bolehhhh lahhhh

*nota kecik - rasanya aku orang yang macam mana ye? :D*

22 comments:

Hajime said...

tu belum jim siren nyanyi lagi...

Ojie said...

ohh sis, gua juga minat rob thomas dan cobain..kalo dgr suara cobain buat gua jadi malas je nk buat apa2..hahaha

amy search tuh walopun dah baya2 mak gua, sampai skrg gua cintun suara dia..

Sweety Cutielady said...

Jon Bon Jovi... addduuhhh.. YOU GIVE LOVE A BAD NAME!!! haaiizzz... Tak letak ke the JONAS BROTHERS wakakakkakaaa...

Rahimin Idris said...

wahid satay? aku minat apa..

"aku cari kayu,
aku potong satu-satu,
ikat dengan rotan
boleh jual dekat pekan"

ah, syahdunya....

.farah. said...

amy gua suke.tak tahu nape.tapi yg penting suara die sedap.tengok rok rok kapak pun da pegi umrah.gua mmg suke orang orang camni.dunia akhirat seimbang.best kan?

l.i.f.e said...

hajime - baru dgr satu lagu je...tak dapat feel lagik :P

ojie - jom pegi kedai amy search nak? :D

ct - apa barang kanak2 ribena nya group tu? :))

min - wahid satay kalau ada byk lagu mungkin akak suka :D

ijan said...

owh... jd selama ni mimpi dlm bahasa ompituh je la eh... :P

Anonymous said...

rob thomas punya vocal mahal tu. eddie vedder ngan cobain punya lirik, terbaik. :)

yoshz said...

oh. rock jugak ko ni. ingat kan jenis gadis2 timberlake.
aku cop Eddie Vedder.

Adexx Boxx said...

i like em tooo....arrrrggghhhh screammmmmmmm!!!!!!!!!!

apek terror said...

jason wade gune gitar same dgn gua lak...

lu nk dgr gua nyanyi x?

poyotito said...

peh..lu pun layan juga jason wade?
buat pengetahuan lu, gua haram tak kenal jason wade tu sapa.

l.i.f.e said...

farah - jom gi kedai amy nak? apa dah chinese restaurant katanya :D

sultan - owh tuanku jgn murka ye...patik tak pernah lagi mimpi berkenaan artis ni. tu yang teringin tu :))

shahril - setuju! :D

yoshz - owhhh puhlisss...timberlake? pffttt...kita tak yah rebut2 eh...dengar share sama2 orait :D

pkp - jom screammmmmmm :))

apek - adeh perasan lagik! gibson? tp dia ritey..not lefty like ya...dengar lu nyanyi? k meh kasi record, boleh ulang2 dengar <:P

dzul said...

akak, siti nurhaliza tak suka ke?..siti nurhaliza..

l.i.f.e said...

poyo - ah tak pe kalau kamu tak kenal dia. aku kenal saja sudah cukup. :D

dzul - isks..kamu sudah cemar blog aku dgn nama dia...owhhh tidakkkkkkk :((

Unknown said...

laa...mane nye pic mawi...
kate minat mawi :|

hahahahahahahahahahahahaha

l.i.f.e said...

nur - alamakkkk aiii...tak masuk buku ah dia tu nur...tak tergamak nak minat dia. pic dia? adehhh..kan dah berlambak kat majalah urtv mangga semua tu :))

saat omar said...

u give loveeeee a bad nameeeee....

sweet child o mineee oooo where do we go now where do we go nowww ahahahaah where do we goooo....

2 orang itu pun hero saya jugak time glam dulu haha

eh Motley crue nak perfom kat SG...ada minat ka?

l.i.f.e said...

saat - hahaha...mmg nak letak axl gak, tapi mcm dah penuh pulak entry tu. perghhh motley crue tak larat ah layan. lagipun paspot dah mati. nak renew mahallllll :(

Nuruddin Abu Bakar said...

Err..sora mamat the calling tuh macho apa.hais

S.YanaZ said...

Yeaaaahhhhhhhh...!!!
Bon Jovi...Bon Jovehhhh...


:)

l.i.f.e said...

facet - hehe...but i like them better :D

che'gu - yeahhhh abg Jon :))