Tuesday, September 9, 2008

mari berkenalan - siri 2

ehh ok lah enuf. im not being myself when im venting.

ok, mari kita berkenalan lagi. ingat tentang membeli robot jepun di pasar malam hari tu? baru aku tau rupanya robot BIDAMAN tu memang ada kartunnya di tv eh.

bila mereka menjadi DIKTATOR TV pada hari cuti, aku terpaksalah mengikut saja. tak dapat tengok, dengar saja lah. tapi apa jadah cerita robot pun mahu dialih suara ni? biar je lah dengan suara asal nya kan? hishhh tak paham aku dengan tv kat malaysia ni.

maka dengan ini, memperkenalkan robot BIDAMAN yang tadi aku tanya mana perginya kerna dah lama tak nampak, jawabnya ENTAH!...apa kata aku sebat mereka? hehehe....tak pernah buat tu weihhhhh.

setiap robot ni disertakan dengan 3 bijik guli. untuk apa entah aku pun tak tahu. hari kedua dah tinggal sebijik sorang je. haihhh...budak lelaki kalau toys, buat perabih duit je lah gamaknya.


~yang ini si abang punya. dia ada cakap nama benda ni kat kartun tu, tapi aku tak ingat lah~


~yang ini, si adik punya. sama, aku tak ingat pe namanya. hah! tu contoh duit syiling kat kaki dia tu.... hahahaha (mummy gelak evil)~

nota - gambar tu semua mereka yang snap guna h/p aku masa balik2 je dari pasar malam time tu. dah naik bersarang dalam h/p baru aku keluarkan hari ni sebab nak buat entry ni :P

9 comments:

Ojie said...

hahaha gua masa kecik2 dulu pun ada gak robot..yg ada bunyik2 ngn lampu2 tu la..huhu

naseb baik gua pempuan makanya robot itu tetap berkondisi baik sampai gua besar..hehehe

Rahimin Idris said...

nanti suh keja kilang jepun cam yoshz yek? jadi engineer la hahaha

Hajime said...

ala...
dak pompuan lagi byk perabih duit...
tah ke mane2 je...

apek terror said...

robot bidaman nie japan ker??? gua ade semua dri bandai je..

ijan said...

robot tu hilang sbb dia g jln kn tugas dia menjaga keselamatan rakyat jepun...

Rajuna said...

aku takpernah ada robot2 ni..hu hu

l.i.f.e said...

ojie - hahaha...kalau depa, ada je lah yang cacat jadinya nanti :))

min - jadik engineer tak pe lagi, kalau jadi blogger sengal macam dia tu mampos! :))

hajime - owhh eh? mana tau ni? :P

apek - ntahlah..kotaknya tulisan pelik2...gugel ah! pemalas betol! :))

sultan - bukan dia menjaga keselamatan sultan ke? :P

bang juna - main kombat2 kat parit je dulu2 lagi best kan? isks :-<

Ayu Hasman said...

bazir2...
tp rase worth it kalau beli robot tu leh kasik dorang happy :D


cecece..penuh sifat keibuan lak arini..

hahaha

Nuruddin Abu Bakar said...

Kalau zaman budak dulu patung superman pun payah nak dapat dari parent=((