Saturday, September 6, 2008

TAG senyum sengih lebar



hhmmm...aku dapat anugerah TAG lagi. kali ini dari one person that i used to know wayyyyyyyyyyyy back then (dinasour years ago). terima kasih lah ye encik CM.

rasanya tag ni tak ada kena buat apa2 yang pelik2. just copy paste gamba ni letak dalam blog sendiri. tapi seperti biasa lah, kena hand over batton pada bloggers lain. makanya, aku TAG kamu SEMUA SEKALI yang ada dalam senarai MAKHLUK TUHAN PALING SEKSI dan LELAKI - LELAKI KEBERET yang ada kat tepi blog aku ni.

p/s mei, u r excused, but if u want it too, by all means pls do so :D

aku tak paksa korang buat. tapi kalau ada gamba sengih lebar ni kat blog korang, macam meriah sikit lah ye tak?

help urself lah ye :D

9 comments:

Hajime said...

duh...
kene tag...
isk...

Christina Y. said...

haha... i juz did. happy ramadhan yea shila jie *muaks*

poyotito said...

makin menjadi-jadi dah gua tengok gejala ni

apek terror said...

name gua kat makhluk paling seksi x de pun???

l.i.f.e said...

hajime - hehehe..epidemik katanya :D

mei - somehow i know u'd do it..muahs to u too :))

poyotito's - ntah la...tapi memeriahkan dan menggembirakan kawan dapat pahala kan :D

apek - hmmmm, mari gambar kamu berdress pendek nampak lurah satu. baru aku letak nama kamu disitu

apek terror said...

oh gua bg tp lu janji jgn publish kat memane ok...

.farah. said...

haha tengkiu.akan ko kopi dan pes di blog ku.heee

ah apek ni..nk seksi jugakkkkk..

Sweety Cutielady said...

my profile dah de gamba kuning menyengih.. pun kene tag gak eh?? adeeehhh later lah bila akak free akak buat eh.

l.i.f.e said...

apek - *angkat 2 jari tanda peace n promise* :D

farah - hehehe, tak paksa :P

ct - tak paksa tau :))