Friday, September 12, 2008

ok, sekarang, ini aku rasa adalah weird

emak ayah aku pernah pesan, selalu diingatkan pun sebenarnya. kami jangan lah buat benda2 yang bukan2, perangai yang pelik2, berkata2 ikut sedap etc. sekarang, aku rasa aku juga tidak boleh menaip mengikut kata hati aku sahaja. kenapa?, kamu mungkin mahu tahu. tak mahu pun tak mengapa. ini blog aku. suka hati aku lah nak cakap apa kan? aduhhh, lupa lagi pesan emak ayah.

perkara satu,

aku bercerita kepada kamu semua tentang nombor MAXIS prabayar yang agak menyusahkan aku itu kan? sekarang, apa aku perlu buat bila aku sudah missplaced nombor pascabayar yang diberi syarikat untuk digunakan bagi segala urusan rasmi ni? bila di telefon, ring tone ada. tapi haram aku dengar bunyi lagu yang dinyanyikan Deloris itu dimana - mana.

kesimpulannya,

aku terpaksa lah membuatkan telefon yang bernombor prabayar ini menjadi 'tidak bisu dan pekak' semula. ini sudah betul2 membuat aku stress. aku bukan ENCIK ZUL lah! mana nak jawap panggilan lain yang memang untuk aku lagi. TENSI!


perkara kedua,

aku cuba untuk 'bermesra' dengan kamu semua dengan nombor 666 itu kan? tahu apa jadi?




walaupun nombor itu bukan timbul di muka blog semasa aku login, tapi ia timbul di muka USER PROFILE bila aku ke sana.

ahhhh...ini creepy lah

aku patut lebih mengawal diri mungkin.

17 comments:

Rahimin Idris said...

baik kau berhati2. nombor ni memang pelik. semua macam bermula dari dia. celik mata hingga pejam mata semua nombor.

nombor bukan tuhan, tapi perkara yg tak ada permulaan dan pengakhiran hanyalah tuhan dan nombor. ingat tu.

aiyuk tak tau, aiyuk tak tau!

tasekM said...

no setan tu... keh keh..

Sweety Cutielady said...

eerrkkksss!!! heee hehehheeeee (ngilai ikut sore cik pon eh shila)

Rahimin Idris said...

tapi adakah kau saja tunggu profil ko tu direview hingga 666. lepas tu kau letak kaunter hit. kau buat contest 666 tu?

tak mustahil semua ni kau yg rancang kan?

aku saja teka. jangan kecik ati kak!

Hajime said...

ah!
benda pelik!
jgn tegur!
(berlalu pergi...)

l.i.f.e said...

min - memain pulak dia nih...choiii!!!

tasik - tu lah tu. sudah bit seriau ni :|

ct - cheh! saja je tau u ni

min again - haihhhh...kamu ingat aku tak ada keje lain ke. takkan asik nak click benda tu saja pun...hishhh

hajime - betul, sepatutnya tak ditegur kan? lupa la pulak. isks

Kikuri-hime said...

Jgn biarkan hidup anda dilanda misteri..... (background lagu seram pastu kuar asap dari bawah, then camera pan terus ke atas).

saat omar said...

kan aku pun dah cakap dah....tapi takpe Shila dont worry ni bulan ramadhan, setan semua kena ikat. Anwar Ibrahim je yg tak kena ikat ...muahaha. Sensitip!!!

apek terror said...

gua dh agak lu nie mmg anak derhaka...hahaha...

*tepi sikit gua mahu gelak guling...

shila lu tau 666 tu jalan setan x?

Anonymous said...

*sengih*

Adexx Boxx said...

ooooo....nom tue pasti tunggu aku..sebab aku tak claim hadiah lagi!

errrkkk aku 666 ka???

Nuruddin Abu Bakar said...

Haih mmg weird, tuan punya blog hit nombor yang di contest kan. secara rawak ini tidak mustahil, tapi aku rasa ko perlu hadiahkan diri ko jugak dgn apa-apalah yang buat ko gembira seperti pascabayar celcom, ask your boss lah sis.

eh aku nampak mcm pempuan ke.hais

l.i.f.e said...

chegu princess - hahaha, aku tak suka itu rancangan :))

saat - hisshhhh, karang kena ISA baru tau! tau pun sensitip :|

apek - tau lah! i did mention in the entry pun. tapi kan bulan puasa. diorang kan kena ikat. iskss :|

shahril - ah kamu! bikin aku lagi creepy lah

pkp - nak claim kasi evidence ye :D

facet - adoiii...berapa banyak pulak nombor aku kena ada. tak kuasa lah byk2 h/p. bukan projek juta2 pun. :|

ok confirm kamu lelaki then :P

KARKADEWA said...

mane ade setan kene ikat..
apek tu setan gak..
terbiar x tentu hale je aku tgk...
haha....

man_helang said...

ha ha tak tahu...abis la ko...hidup ko dah diselubungi misteriiiii...

l.i.f.e said...

kang dewa - hahahaha...aku suka komen ko ni! jom kita tangkap dia kendian ikat kat pokok ada kerengga :))

man - hehehe...tak suka!

Don Balon said...

welcome to alam angker..hehee
tak gitu hajime.. :)