Tuesday, September 2, 2008

aku memang benci sama kutu!

urgghhh...ini bukan tentang kutu kat kepala, bukan juga kutu yang kumpul duit tu. jauh sekali tentang kutu jalan, kutu rayau atau kutu berahak!

ini tentang kutu tiket bas yang macam haram menyusahkan hidup aku. bodoh betul!

WAHAI MAJLIS BANDARAYA JOHOR BAHRU, TOLONG LAH JANGAN TIDUR JE! BUAT SESUATU TENTANG KUTU2 TIKET BAS DI LARKIN ITU!

apa cerita kat kaunter tiket bas dah habis, tapi kat luar tu merayap macam2 jenis kutu yang menjerit2 tiket kl sekarang! tiket seremban sekarang!

dah lah tu, 35inggit tak kira orang tua ke budak2. kalau 140inggit aku kena bayar semata nak naik bas, ini sudah melampau. bangsat ah kutu2 semua. pegi mampus cepat lah! go die!

nasib lah aku ni naik bas balik sini dari johor bahru tu 8 tahun sekali

16 comments:

S.YanaZ said...

L.i.f.e,
tunggu apa lagik.
Jom belasah kutu...
Nnt gua bawak geng, k.

KARKADEWA said...

ini olang aa kalu biar lama2 bole jadi lebey jutawan dari tokey balak....

mengambil kesempatan keatas insan2 yg lemah n terdesak nak balik kg...


!@#$%^&*....!!!!!

Christina Y. said...

i bought my ticket from pudu to jb for RM40 last friday... lol... tapi takleh buat anything ar shila jie... alwiz like this =(( kesian student like me... takde duit pastu kena tipu lagi... uwaaaaaaaaa

poyotito said...

kes2 macam ni buat gua rasa nak mencarut2 ni

Anonymous said...

Lenkali jgn naik bus ah sis. Naik beca ke beskal ke? Kidding je... Hehe. Muahz! *huggies*

Ojie said...

haihhh gua jarang blk kg..sungguh durhaka sekali..

Rahimin Idris said...

kutu ke ulat? jangan buat malu kutu tau.

Ayu Hasman said...

i rase la kan..kutu2 ni beli sume tiket bas..
pastu jual mahal2 :P

yoshz said...

naik katebang jer...
err..ko nak balik mana ni?

Sweety Cutielady said...

errkkk... kat Larkin memang ramai SHARKS!!! diorg slalu gitu.. I seram nak gi Larkin skrg ni.. asyik sturi hilang motor dan kene curi..

saat omar said...

kau kan ke ada kereta shila watpe nak naik bus?

apek terror said...

nanti gua kemukakan ke pegawai yg berkenaan yea...lu relax g minum kopi dulu....

Adexx Boxx said...

salam...

ini adalah pesanan khidmat masyarakat..

andai terjadi lagi sila laporkan ke kementerian perdagangan dalam negeri dan hal ehwal pengguna di 1-800-886-800 atau SMS 32255..
anda boleh layari www.kpdnhep.gov.my dan buat aduan di e-aduan...

berita terkini dari kotak empat segi..
klu beli sekarang tiket harga still maintain (klu naik blh wat laporan) tapi klu beli 15 sept sampai 15 october harga dah naik dan tak boleh wat laporan....

jangan tertipu dengan KUTU...sila beli yang original!!

Kikuri-hime said...

Penah gak kene tipu ngan kutu. Masa kat uni dolu.. masa nak balik kg. I kene kat pudu... Bodoh tol masa tu!

l.i.f.e said...

che'gu - geng 2 hijau? buat aku kena gelak je nanti beb! :))

kang dewa - boleh tolong santaukan mereka nggak? :P

mei - jahat kan diorang? :-<

porotitos - carut je. maki pun tak pe. gua sokong! :D

popo - harap2 my boys tak akan request begitu :))

ojie - haihhh..wa tu sebab dah nak jadi menantu durhaka ah tu sanggup harung :))

rahimin - bukan mereka serupa ka? sesuatu yg merimaskan bukan? :-?

ayu - i have that theory too :))

yoshz - balik dah pun. LARKIN tak tau mana? pegi tengok peta please!

ct - ni mcm mana org singapore tau lebih ni :))

saat - mencuba segala option public transport yg ada.

apek - terima kasih. mari minum kopi sama2 (btw, wa elergik kopi)

bullet proof - terima kasih. aduh aku jeran dah nak naik bas

che'gu princess - bayang ah camne aku pulak terasa bodoh sekarang :))

Sweety Cutielady said...

loorrr shila.. BH singapore slalu kuar cerita org hilang motor kat Larkin then I pun penah gak gi sana few times..